Waar ben je naar op zoek?

Meld je nu aan voor How to get noticed - seizoen 2!

Auteur: Bram Holthausen

Terug naar overzicht

4 juli 2022

Voor een gloednieuw seizoen van How to get noticed (RTL-Z & Videoland) zijn we op zoek naar 4 nieuwe organisaties met een stevig vraagstuk op gebied van arbeidsmarkt, hr en recruitment!

Begin dit jaar hebben we in seizoen 1 van How to get noticed 8 organisaties mogen helpen met hun hr- en recruitmentvraagstukken. Een aantal voorbeelden waren Swinkels Family Brewers, T-Mobile en Haaglanden Medisch Centrum. De thema's die aan bod kwamen? Inclusief werven, zij-instromers, het bereiken van parttime medewerkers, het vinden van schaars talent en meer. Maar er zijn natuurlijk nog veel meer uitdagingen in deze arbeidsmarkt om aan te pakken. En wellicht zijn we hiervoor op zoek naar jou!

Daarom zijn we komend najaar terug met seizoen 2 van How to get noticed! Deze keer gaan we het net iets anders doen. Nog steeds zullen er acht afleveringen zijn, maar in plaats van naar 8 bedrijven gaan we er slechts bij 4 langs. Elk bedrijf krijgt dus niet 1 maar 2 afleveringen! Hierdoor kunnen we de deelnemende bedrijven nog scherper adviseren. Ook gaan Arjan en Niagio niet langer met elkaar in strijd over de beste oplossing, maar slaan ze hun armen ineen om (samen met Nederlandse topexperts) de beste oplossing te bedenken voor jouw vraagstuk!

Wil jij jouw organisatie in de spotlight zetten met een serieus HR- of recruitmentvraagstuk? Meld je dan nu aan voor het tweede seizoen van How to get noticed en omschrijf je vraagstuk in de aanmelding! Let op: er zijn kosten verbonden aan deelname.
 

Auteur: Bram Holthausen

Terug naar overzicht

Nieuwsgierig geworden?

Ben je benieuwd of wij ook iets voor jouw bedrijf kunnen betekenen?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op of bekijk onze corporate website!